Posted in Առանց կարգի

Սառցե մարդիկ

փոքրիկ սիրտս ում նվիրեմԼինում է, չի լինում մի երկիր է լինում։ Այդ երկրի մարդիկ սառույցից են լինում։ Մի անգամ մի մարդ է գալիս և հարց տալիս մի մարդու․

-Սա ի՞նչ է այս երկրի մարդիկ սառույցից են ասում է զարմացած մարդը․

-Այո, իսկ ինչո՞ւ ես զարմացած, եթե դու էլ սառույցից։

-Այո ճիշտ ես, բայց ես ուրիշ սառույց եմ ես կախարդական եմ ես հալվում եմ և նորից սառում։

Մի անգամ էլ  սառցե մարդիկ նախաճաշում են և նրանց հուր է գալիս մի երկրի մարդիկ։ Նրանք պաղպաղակից էին։

Նրանք մոտենում են սառցե մարդկանց և ասում․

-Դուք մեզ մի քիչ սառույց կտաք ասում են պաղպաղակե մարդիկ․

-Այո պատասխանում են սառցե մարդիկ։

Բայց մի մարդ կար պաղպաղակե երկրից, որը պաղպաղակե չէր այլ սովորական մարդ էր։ Նույնը կար սառցե երկրում։

Այդ երկու երկրի մարդիկ ընկաերացան և այն երկրի մարդիկ որոնք սառցե չեին և պաղպաղակից չեին նրանք ստիպված էին իրենց ուղարկեին սովորական երկիր։